Nu är jag liiite irriterad!

0kommentarer

Jag måste boka min resa hem!
Jag var inne och kollade, PRISET är höjt!! :( anyway, det är ca 400 spänn bara. Så det är rätt lungt ändå.
Men saken är den, att det är flygplansbyte i Prag en timme och jag är osäker på om jag måste vänta på mitt bagage och checka in det igen.
Så jag hade tänkt fråga den sidan jag tänkte boka av, då har dom en chatt med kundtjänst, så jag frågade.

Har du någon bokning jag kan titta på? frågade kvinnan.
Jag började skriva, nej, för jag är osäker på om det är jag eller flygbolaget som chekar in mitt bagage, liksom en timme! Boardningen brukar väl vara cam 30 min innan?!

Sen så kopplar dom bort mig!
You are disconnected, log in again..

Liksom, visst, jag kanske inte var så "snabb" på att skriva, men va fan, det tar ju fan fem minuter för dom att skriva: hej mitt namn är......

Liksom, man vill ju inte köpa en resa om man inte är säker på att man hinner med planet, eller hur?

Kommentera

Publiceras ej