Kalimera!

0kommentarer

Goddag!

Idag är jag nog på lite bättre humör, fast ändå lite arg..
Igår kväll försvann allt vatten, så nu finns det alltså inte vatten till tvättmaskinen (som det inte har funnits på över en vecka) mina trosor börjar ta slut:S
Sen så finns det inget vatten till att diska, till handfatet, till duschen och äckligaste av allt, det finns inget vatten till toaletten! Man kan alltså inte spola, så det känns ju riktigt fräscht alltså..

Jag vet inte om det är det här huset det är fel på, eller om det är området, men ryckterna går att våran kära husägare tar allt vatten för sig själv. Kanske var därför han sa att han skulle betala "vattenhyran"?

Jag hoppas verkligen att det finns vatten nere på gymet, för i så fall så tar jag mitt pick och pack och flyttar inte där. Haha, eller inte riktigt. Men jag måste ju ändå iväg och träna. Då kan jag ju lika gärna passa på att duscha där idag.
För vem vet när jag får chansen att duscha igen?

Så måste gå nu, medans det är de där tjejerna på gymet (de som klagade på att jag aldrig tränade). Haha..

Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej