Jag är sjuk och töntig

0kommentarer

Jag håller på att bli sjuk. Eller jag är sjuk redan.
Blev ingen träning idag, helt orkes lös och det känns som någon har stampat på min hjärna i tre dagar nu...
Sen så känns det inte så jävla bra att träna när man inte har ork och nu måste springa på löpbandet i 40 min, jag får ta det imorgon istället, men jag fasar inför momentet.
Visst, jag vill ju gå ned i vikt, och det vill min tränare också, just därför har hon gjort det där programet. Aja, imorgon som sagt.
Apropå sjuk, mysigt med sura uppstötningar, visst?


Jag somnade efter mitt inlägg imorse, hade en konstig dröm..
Drömde att jag var med en utav mina vänner i något konstigt köpcenter/disco ja en blanding, sen träffade jag en fd nära vän till mig. Hon var en utav mina närmsta vänner och vi har känt varandra i måååånga år, men sedan hade våra tvister då och då, sen blev det som det blev.
I alla fall, nu har vi inte pratat med varandra på nästan ett år, och verkligheten utspelade sig i drömmen, vi pratade inte med varanda. Men till slut så bestämde vi oss för en konstig anledning att vi skulle shoppa tillsammans!
Vilket vi gjorde, (som vi alltid gjort i irl) och det var faktiskt fantastisk roligt, Och så började vi prata och blev jättebra kompisar igen.
Då insåg jag att jag saknade den personen. Men men, vad ska man göra åt det då?
Gjort är gjort.. Saker förändras, personer förändra, men vissa personer ändras inte.
Alla förtjänar en andra chans, men inte 5-6 nya chanser, gång på gång och fortsätter att svika och såra..
Men men, nog prat om den skitsaken..:P

Jag måste även meddela att jag blivit en tönt!
Jag lyssnar nämligen på Roxettes kärleksballader och tycker faktiskt dom är bra, liksom hur töntigt är inte det? Hmm..

Kommentera

Publiceras ej