Hemskt!

0kommentarer

Jag har precis läst på www.aftonbladet.se om mordet på Carolin Stenvall.
Den 29åriga tjejen som bodde i norra sverige...
Jag tycker det är hemskt allt det där...

I alla fall så har det kommit fram nytt fakta, tex att gruvarbetaren sköt henne, men självklart förnekar han ju det, det var en olycka, hon ramlade och dog säger han.
Sen även nu så visade sig att hennes ben hade blivit "av" de satt liksom inte ihop med resten av hennes kropp, men även det förnekar mannen. Nej jag har inte gjort det. Vem i helvete har gjort det då?!
Sedan har dom ju även hittat en kula från hans gevär, och kan konstatera att hon sköts i huvudet från nära avstånd...

Liksom, varför förneka när det finns fakta?
Poliser och de som utför odubktioner är ju inte direkt outbildade personer, dom är smartare än dom flesta ju.

Är det inte värre för mannen om han förnekar och säger, nej jag har inte gjort det..?
Eller är det så att han verkligen tror att han inte har gjort det?

I alla fall så tycker jag synd om Carolines familj, inte nog med att hon är död, men att hon nu har blivit skjuten i huvudet och styckad (som ett djur) det gör nog det hela lite svårare..
Sedan tycker jag faktiskt riktigt synd om mannens familj också, hans fru och barn alltså, dom skulle väl aldrig ha kunnat tänka sig att deras pappa kunde gå och göra något sånt där? Nu vet jag inte hur gamla hans barn är, men de där barnen kommer ju i alla fall växa upp utan deras pappa.

Kommentera

Publiceras ej