Haha

0kommentarer

Seg som jag också är, har jag inte kommit iväg än.
Nej, jag var tvungen att äta lite först, eftersom jag måste ta min "medicin" som jag så fint säger. Egentligen är det väl någon sorts bantnings tabletter...

Jag vet inte om det är dom som har hjälpt mig, men jag har faktiskt blivit smalare, det känns som det i alla fall, och när jag mätar midjemåttet så har det krypt med ca 5 cm. Snacka om man är glad, eller vadå?
Fortfarande är det föööööör mkt, men ändå om det fortsätter i den här takten så kanske jag har tappat 20 cm fram till jul?
Men jag undrar bara, är det för att jag tar tabletterna jag har blivit smalare? Eller är det för att jag har börjat tränat nästan varje dag, eller för min kost?
Eller är det en komination av det hela?

Men i alla fall så är det min och bara MIN förtjänst av det(även om kanske tabletterna har hjälpt mig på traven), så jag är stolt över mig själv.

DUKTIGT REBECCA!

Kommentera

Publiceras ej