Give me more Tillsatser!

1kommentarer

Idag skriver aftonbladet om att det är mycket tillsatser i taco produkterna, och att fylls upp med billiga produkter.
Till exempel Old el pasos taco salsa består mest av vatten, och jag som trodde att det var bra att få i sig mycket vatten?

Men, vem bryr sig? Inte jag i alla fall!
Är det gott, då äter jag! Bara du inte talar om VAD det egentligen är vad jag äter.
Jag kan säkert käka en groda och tycka det är gott, men så fort man får veta vad det är så börjar man ogilla det som man förut tyckte var gott.
Men hallå, tillsatser, det är väl det i allt?
Hm, jag kanske är en person som gillar tillsatser?
Orka tillaga allt från grunden? Nej!


Läsa artikeln?:
http://www.aftonbladet.se/matvin/article3876667.ab

1 kommentarer

Anonym

28 Nov 2008 16:00

Jag håller med dig, varför ska man alltid behöva bry sig om vad det är man äter?

Man äter det man tycker är gott!

Kommentera

Publiceras ej