Godnatt... igen

0kommentarer

Nej nu ska jag sova.. Igen. haha, känns som att jag inte gör annat än sover och jobbar och sover och jobbar..Men det är ju bra det med.. eller hur?
Sorry, men jag hann inte ta några bilder på nya restaurangen, det var ju bara en massa tjafs med lönen och allt det där.. Fick i alla fall mitt bus pass, från och med måndag kommer vi att börja ta bussen härifrån Pafos till jobbet, suck, jag som hatar att åka buss. Men vad gör man då? Jag blir ju så illa tvungen..
Att gå till bussen tar ca 20 min, och bussen går 14.50 och från jobbet och hem går den vid midnatt och är i pafos 00.40 och sen 20 minuters gång hem. Kul va?
Bra med motion i alla fall, och det gillas, speciellt eftersom jag inte har tränat någonting alls på de veckorna jag har varit här.. Och hemma tränade jag minst 3 ggr i veckan ibland bled det 5 ggr i veckan i de perioderna jag tränade som mest.
Ska kolla upp om det kanske finns ett gym eller så i närheten, hon jag bor med har jag för mig att hon har pratat om något gym..;)

Jaja, nu måste jag verkligen sova.. Jag vill försöka "som vanligt" komma upp tidigt och gå ut och lägga mig och sola, men men vi får väl se hur det blir med det hela.. haha

Men hade så bra och sov så gott allihopa, så hörs vi igen imorgon!
Godnatt

Kommentera

Publiceras ej