urk..

1kommentarer

Glassen var verkligen supergod, det var kolasås i mitten av glassen, plus m&m godisar och vaniljglass förståss.. Själva kartongen var på en halvliter..
Och nu är jag alldels proppmätt, även fast jag bara åt upp halva ungefär.. Ska spara resten tills ikväll;)



Haha, jag bjuder på en bild från Zhoe (Som jag stavade Soo förut) På kvällen när vi ska käka.. Och jag för första gången smakar på Ginger.. (vad är ginger på svenska?) Som ni ser så njöt jag verkligen..*not*
Var nog något utav det äckligaste jag någonsin smakat.. haha
Jag är i alla fall inte rädd för att visa vad jag tycker, eller hur?


Men nu måste jag gå.. Jobbet kallar..haha.
Imorgon får vi våran dricks! haha

1 kommentarer

Anonym

31 May 2008 20:15

snygg bild = D, ginger är ingefära tror jag...kram

Kommentera

Publiceras ej