Trött.

0kommentarer

Ja, haha, jag var sarkastisk i mitt förra inlägg...
Åååh, allt på datorn jävlas... bläää.. Eller inte allt, men en viss sak...

Sorry att jag inte har hunnit skriva något, men igår öppnade vi restaurangen utomhus, men jag har varit så himla trött efter den här intensiva veckan, så jag har sovit tills det är dags att åka och jobba..
Sen eftersom det var första dagen utomhus igår, så var det rätt många som kom, trots på grund av de kalla och blåsiga kvällarna, så igår var inte vi hemma förren vid halv ett tiden. Blä
Sen idag så sov jag jätte länge också,känner verkligen att min kropp tar ut all sömn den behöver..
Mina fötter tar kål på mig, på grund av de hårda stengolven som är överallt, sen så är det ju i princip att man står upp i 8-9 timmar också, så fötterna får ingen vila...

I alla fall, det jag vill komma fram till är, att jag pallar inte att lägga upp några bilder idag..
Fast jag tog dom igår..
Jag ska "försöka" kliva upp tidigt imorgon, och gå och lägga mig och sola vid poolen, så inte jag ser ut som en snögubbe (då menar jag jätte krit vit) gämfört med alla andra jag befinner mig runt., hehe.
Sen så får jag se då om jag hinner eller orka lägga upp bilder, annars så kommer de förhoppningsivs på onsdag då, min lediga dag..*Längtar*
Imorgon är det i alla fall Tips day, haha, jippie, vi får pengrna från drickens vi alla restauranger har samlat på oss under veckan, förra söndagen fick jag ju 6 euro för två dagar.. hur mycket blir det imoron?:P

Ja just ja, jag höll nästan på att glömma berätta, jag måste till doktorn,.......
Men jag vill inte gå till nån cypriotisk doktor..
De kräver tydligen ett hälsokontroll test eller vad man nu ska kalla det, från Aphrodite Hills. För att se om jag är frisk nog att arbeta. haha, man kan väl inte anställa en sjukling? nehedå. Haha
Aja, men i alla fall, vad är det nödvändigt för? Jag är svensk, jag bär inte en massa sjukdomar.. Haha!
Nej, men restaurang chefen berättade att dom tar rönken bilder och sånt typ bara, liksom, jaha, vad ska dom rönka? Mitt huvud så dom ser att jag inte är idiot? Haha. I don't know..
Aja, i alla fall på onsdag då vi är ledig ska hon jag bor med ta mig till doktorn...

Nej, nu tackar jag och mina fötter för mig, så hörs vi imorgon!
Godnatt allesammans, och sov gott!

Kommentera

Publiceras ej