Torsdag.

0kommentarer

Idag har jag köpt nya skor, svarta ballerina skor i läder, för att jobba i.
De kommer nog gå mycket bättre att jobba nu, eftesom dom har inte är lika tjocka och trånga som mina andra skor. Dom är faktiskt riktigt söta, dom var ju billiga också, 13 euro gick dom på. Alltså ca 120 kronor.
Var uppe i patto? pafos, vet inte riktigt hur det stavas, haha. Men i alla fall, där man shoppar.. Vi bor nere i Kato pafos och där finns det inte mycket att shoppa.. hehe
Såg faktiskt riktigt fina skor, och billiga var dom med..
Så någon dag ska jag dit och shoppa, hade jag tänkt.. Fast det får bli efter lönen..

Om en timme ska jag iväg och jobba, känns lite jobbigt. Jag är trött! haha, som vanligt..
Somnade kanske vid halv tre, trodde jag höll på att bli sjuk, för jag låg där och frös och hackade tänder så jag var tvungen att ta en extra filt. Men idag mår jag mycket bättre. Och det är ju bra;)

Kommentera

Publiceras ej