Sorry

0kommentarer

Sorry för dålig uppdatering, men jag har faktiskt jobbat.. haha
Igår jobbade jag ju som sagt från klockan åtta på morgonen (klev upp vid sex efter tre-fyra timmars sömn) och kom hem 23.30 på kvällen.. Det ger ju ganska bra med pengar att jobba de där extra timmarna, ca 7 euro+ per timme. Nice:)
Det var något dop, ni vet sådär efteråt med ca 150 personer, som tur var så var det buffé så det var bara drickat som behövdes serveras:)

Och visst ja, vad säger ni om eurovision song contest?! Ryssland vann... BLÄ! Den låten var ju dålig!

Idag har jag (såklart) också jobbat, idag fyllde Soo, våran kines kock år, 26 on 26th of May, haha. Så vi åt tårta och drack kaffe och firade honom, och efteråt alla gäster gått så åt vi lite mat som han tillagat och också som Simon ( Sushimaster) tillagat och drack lite vin och sånt. Ja riktigt trevlig var det faktiskt!
Den roligaste personen jag någonsin arbetat med måste vara Soo, hela hans sätt att vara är så himla otroligt, han är lättsam, och har väldigt mycket humor och får en alltid att skratta.. Exellent! Som han uttrycker det!

Imorgon är det en dag kvar tills "my day off" riktigt nice, men har ingen aning om vad jag kommer att göra på day off... Antaligen kommer jag att sola, för att när jag arbetar, sätter upp borden och så har jag alltid en t-shirt, och ja, nu så har jag märken efter den,. så mina armar är faktiskt riktigt bruna.. haha, men dock inte så snyggt...

Kommentera

Publiceras ej