Packningen är nästan klar..

0kommentarer

Jadå, idag har jag faktiskt legat i och packat.. Har fortfarande handbagaget kvar att packa, men väskan jag ska checka in är i alla fall klar.. Tidigare ikväll när jag trodde att jag hade packat klart, visade vågen 20 kg, senare kom jag på att jag glömt en massa saker, tex sminket och sånt där viktigt. Då helt plöstligt ligger vikten på 23,1 kg. Shit. Ja, det blir svårt på hemvägen... Men det är ju ett tag kvar dit. Tur att man få packa 25 kg i alla fall.. Men väskan är överpackad, gick nästan inte ens igen och nu är den stenhård, så jag hoppas att inget går sönder!

Sen får jag se hur det blir med hanbagaget, jag vill ju packa resten där, men man får bara ta med 5 kg där, sen vill jag ju ta med laptopen. Någon som vet om man får ha den på sidan om? Eller måste jag försöka trycka ner den i väskan?


Jag är faktiskt rätt orolig över vikten, men oftast så brukar inte väskan väga lika mycket som man tror, även om man vägt den hemma innan. Utan oftast är den lite lättare...

Men iofs, köper jag kläder och sånt där nere, så kan jag ju alltid skicka ett packet. Sen så kommer ju fredrik, då får han ta med sig lite saker också. Haha, stackaren..:P

Kommentera

Publiceras ej