Onsdag

1kommentarer

Hallå.
Idag är jag riktigt trött, ställde klockan på halv nio för att gå ut och sola, men vaknade inte förren vid halv tolv.
Och tur var väl det, eftersom det var molnigt och så blåser det. Inte precis något väder man vill ligga och sola i.
Idag är jag ledig, det är riktigt skönt, de här dagarna har det varit så himla mycket hela tiden, igår gjorde jag en massa fel, missade en massa mat och så.. Så det blev lite stressigt.
Sen hörde jag någon ropa efter mig : Welcome to hell..
haha, det var lite roligt..:)

Idag är jag ju ledig, så jag har inga direkta planer, måste tvätta lite, sen försöka hitta till supermarket, annars så får det väl bli nån fruit store igen..
Sen ska jag väl bara titta på tv och slöa, men det är skönt.
Jag fick låna en cykel om jag ville, men näe.. jag är för lat. haha

1 kommentarer

Sanna

14 May 2008 12:15

Ha en bra dag.

Kommentera

Publiceras ej