Lördag..

0kommentarer

Är det eurovision ikväll? Visst är det det?
Aja, jag kommer att missa det hur som helt, har ingen kanal som visar det.. tror jag...
Dessutom börjar det vid 22 här, och då jobbar jag fortfarande.. Kanske hinner se en liten stund efter jobbet, någon som vet om man kan se via internet?

I alla fall, vill ni veta vad jag ska göra imorron?
Jo, dom kommer och hämtar upp mig och Voik (den nya killen) vi 7,30 på morgonen, så jag måste allts kliva upp vid sex och sen ska jag jobba lunch för det är tydligen en stor grupp som ska komma då, tack och lov är det buffé men vi måste väl servera drickat sen ska jag jobba hela dagen... Alltså från 8 på morgonen till midnatt. AGH!
Jag kommer se ut som ett spöke efteråt!
Men det ger ju extra pengar..
Nej, nu måste jag hoppa in i duschen...

Kommentera

Publiceras ej