Jag vill tatuera mig...

0kommentarer

Fast det har jag iofs velat länge, men varje gång jag har tänkt ta steget, har jag inte kommit på vad jag vill göra och varje gång byter jag plats där jag vill ha tatueringen. haha
Förut ville jag ha en tatuering på höften, sen tänkte jag neej, sen ville jag ha en tatuering i nacken, men jag ångradet mig, sen ville jag ha en stjärna eller något på insidan av handleden men jag ångrade mig då med, funderade på en ödla eller nått ett tag men näe..
haha, jag är hopplös, sen ville jag ha en runt vaden.. Och/Eller en längst ena sidan av magen..

Nu.. Nu vill jag precis som förut ha en tatuering på höften, jag vill ha en fjäril, men jag vill vara smalare först, sen nu satt jag och tänkte jag vill nog ha en tatuering på vaden..
Jag vill ha som en blomranka, som börjar på foten, runt fotknölen och upp och ett varv runt vaden.... Vad sägs om det? Funderar faktiskt på om jag ska ta in lite färg i den med, men ja, än så länge är de ju bara i min fantasi..
Ska nog ändå inte göra någon tatuering här på cypern..,
Det är också snyggt med en blomranka eller så som börjar nere på skinkan som går upp längst ryggen och sen på magen, men då krävs det också att man är smal... Suck..
Men ja, kanske när jag kommer hem;)
Sen en sol i nacken, det är fint tycker jag, fast liksom ingen färg och bara konturer...

Åh, sen vill jag pierca mig också, haha,jag vet, Fjortis..
Men jag har velat ha det länge, hål i sidan av underläppen, jag tycker det är sååå snyggt! Sen så har jag även börja tycka att det är snyggt med moush eller hur det stavas, ni vet i överläppen.. Det är snyggt, men jag tror inte jag skulle passa i det...
Hm, ja mycket man vill..
Får ta tag i allt det där när jag kommer hem till sverige, haha, eller vad säger ni?

Men men, nu ska jag gå och sova, klockan är över halv två här.. Och det är ju som sagt en dag imorgon också, inte sant?

Godnatt alla underbara!

Kommentera

Publiceras ej