Jag är snäll..

0kommentarer

Nu har jag faktiskt varit riktigt snäll, jag har laddat älsklingens mobil med två hundra spänn!
(Då får han gratis sms och kan smsa mig hur mycket som HELST!)
Bra va?!
Haha, så det var inte bara för att vara snäll, utan lite egoistik också.. haha, but hey thats me!:D
jag har ju fått lön från sverige, pisslön, men anyway, på fredag får jag lön här ifrån, för mina 17 dagar, så det kommer också att vara en pisslön.. Så jag är fattig.. Men får ju pengar från dricksen på söndag och så så det är ju bra, dessutom kommer jag nog inte att använda mina pengar som jag har på bankontot i sverige nu, när jag hämtar ut mitt cypriotiska visa kort, och lönen kommer in där.. Så det är ju bra:)
Jag fick ett brev förra veckan någon gång att jag kunde hämta ut mitt kort, men jag har inte gjort det än. Har inte orkat, eftersom banken stänger klockan ett..
Men det får väl bli nästa måndag eller så, för på fredag får jag min check (min första lön) så måste väl lösa in den på måndag då, eftersom banken är stängd lördag och söndag.

Kommentera

Publiceras ej