Day off

0kommentarer

Yassou!
Idag har jag inte gjort ett skit, haha, det känns bra!
Eller, iofs så låg jag vid poolen ett tag, men blev uttråkad så jag gick till datorn, och här har jag nu suttit hela dagen, håller på köra en massa virus program och sånt sen ska jag defragmentera den och så med..

Dessutom har jag varit på kiosken och köpt mat, haha, idag ska jag äta nudlar.. köpte även en cola och chips, som jag ska avnjuta, haha fast det har blivit mycket chips nästan varje dag jag är ledig så köper jag chips och det roliga är att varje gång jag köper mitt "vanliga" så är det samma person i kassan, han måste ju tycka att det är något fel på mig.
Men vem bryr sig?
Förresten så såg jag nu när jag tittade på nudlarna att det är halal, haha:) Yes, i´am a muslim!;)
Egentligen hade jag tänkt gå till bageriet och till frukaffären, men jag orkade inte, det är rätt långt dit, dessutom så är bröd inte bra..(man blir tjock) och jag har redan lite frukt hemma, som i alla fall räcker tills imorgon:)
Chipsen är hur god som helst "pringles" så jag kommer nog ha hunnit äta upp dom innan nudlarna, haha..

Kommentera

Publiceras ej