Dagen i sammanfattning.

0kommentarer

Jag är väldigt väldigt trött, så jag ska snart gå och lägga mig..
Men ska i alla fall berätta för er vad jag har gjort idag på min day off. (hur skönt som helst btw)

Jag klev upp vid nio tiden, trots att jag somnade vid två igår natt, haha, sen vid halv tio så åkte jag till "doktorn" eller snarare sjukhuset, sa mitt namn, lämnade "provet" gick ned en trappa sen var det en där som sa åt mig att ta av mig övertill och ställa mig mot någon träplanka? Sen så tog dom en rönkenbild, och sen var det klart.. På ca tio minuter tog hela det där hälso certifikat grejset...

Sen hon jag bor med frågade om jag ville följa med till någon shop, det skulle ta ca en halvtimme.
Men det slutade med att vi hamnade i panno pafos i 4 timmar, hon sökte efter en bikini och jag hittade en massa andra saker.. FARLIGT! haha, jag gillar att spendera pengar, även fast jag egentligen inte har några. tihi
Jag har gjort av med över 600 spänn idag, ooops. haha

Jag köpte två diadem, svarta basic hårsnoddar. en tub topp (knall gul) från Mango, och ett underbart UNDERBART halsband ifrån Next, det var dyrt, men jag älskar det!! Jag kommer att lägga upp en bild på den, ja, underbar säger jag bara! haha
Next är någon affär från UK tror jag.. Som sagt, hela cypern är baserad på britter... typ..
Jag slog i mitt ben i en betongklump på marken som jag inte såg också, nu har jag ont i mitt ben......

Sedan åkte vi hem och solade vid poolen lite grann, inte så länge, max en timme eftersom solen var väldigt stark idag..

Min rumskompis åkte och hämtade upp kockarna från jobbet, dom bor jättenära jobbet så det är ju ca 25km ifrån, sen vid sex åkte vi till chefen för att uppvakta honom på namnsdagen. Vi var där ett tag.

Sedan åkte vi till en restaurang nära oss, en äkta cypriotisk restaurang, som serverade gresisk meze, så vi åt och vi åt och vi åt..
Har jag sagt vad en meze är förresten? Om inte så är det något typsiskt gresiskt, man måste minst vara två personer, sen serverar dom flera små rätter, det kommer nya och nya och nya rätter, ända tills du säger STOP!
Det var otroligt roligt och spännande, även fast inte maten var så himla god, men den gick ju att äta i alla fall och det är väl det som räknas? hehe
Sen till efterätt var det tre rätte, något som liknade äppelpaj, sen var det någon banankaka i honug eller så, och den tredje, så sjukt. haha, RISGRYNSGRÖT! hahahah
Jag blev chockad! haha
I alla fall, för var och en gick hela allt det på 25 euros alltså ca 240? kr.. Dyrt.. (dessutom är jag skyldig för presenten till chefen fortfarande, hm, fattig?)

Sen efter det har jag bara suttit här framför datorn för att försöka få allt att funka, men datorn verkar inte vilja samma sak som jag riktigt..

Nu måste jag verkligen gå och sova, så jag orkar med imorgon, men om jag hinner ska jag lägga upp bilder på mitt UNDERBARA halsband och några bilder på mina kollegor, imorgon bitti. höhö:)

Ja just ja, jag pratade förresten min min underbara älskling idag också, ganska lång tid faktiskt, haha, tack för det mamma!:)
Han hade åkt hem och hälsat på min mamma och mina småbröder och samtidigt passade på att ringa mig..
Det passade bra, speciellt nu när min dator verkar vilja krångla.. SKIT MSN!

Så godnatt allesammans så hörs vi någonting imorron! (Om jag inte är för trött, haha)

Kommentera

Publiceras ej