Yassou!

0kommentarer


Jisses! Vilken dag det varit..
Jag fick springa till bussen idag. Bussen går vid 14.50 och jag visste ju redan då jag lämnade huset, att jag skulle behöva skynda på lite för att inte missa bussen.
Usch, vad hemskt det skulle vara attt missa den, vad gör jag då liksom?! 
Ja, i alla fall, på väg till bussen ser jag bussen låååångt bort, komma och plocka upp folk. Shit, jag fick ju panik och kutade hur fort jag bara kunde kändes som flera mil på bara en sekund. Jag kunde knappt andas då jag klev på bussen, och vissa garvade åt mig. Men visst, jag bjuder på det!
För trots allt, det är en klassisk Rebecca! :)

Så där satt jag på bussen, allmänt svettig, anfådd och äcklig.
Trevligt värre va?
Kom till jobbet, och allt rullade på som vanligt.
Chefen gjorde mig faktiskt riktigt arg idag... Jag orkar inte gå in på detaljer, men ja, kan ju säga att han "tog över mitt jobb" i köket, för att han tyckte att jag var seg och dålig, fast det beror på de i köket. Vi har ju en ny personal där nu, så vad förväntar han sig..
I alla fall, riktigt arg blev jag och jag tänkte, jahaja, om han tror att han kan sköta det här bättre får han väl visa det, sen var jag ute och vandrade på för att vädra min ilska.

Sen det här med alla papprerna, little guy, haha, vaik fick dom idag, han kom typ två veckor efter mig.. Trevligt..
Men ja, dom sa att jag får dom alldeles strax också.. Så får väl hålla tummarna?

Fick ialla fall min dricks idag, och när jag tänker på den blir jag på bättre humör. haha..

Imorgon börjar vi inte förren klockan 18, vi ska ju som sagt jobba med att servera dryck imorgon bara, så det känns skönt att börja vid sex. Jag får se om jag orkar gå till banken för att lösa in checken, eller om jag ska ta det på tisdag istället. Imorgon ska jag kanske följa med vaik och hans vänner till stranden, jag hoppas verkligen att jag är pigg så jag orkar.
Förresten, imorgon kväll/natt kommer vi att sluta vid ca 03 på natten. Trevligt va? hm..

Nej, nu är jag trött och ska gå och sova..
Jag vill verkligen kliva upp tidigt imorgon så jag kan följa med på stranden, i need some color! haha
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej