Vilken dag.

0kommentarer


Det var länge sen jag kände mig såhär.
Men idag på jobbet, blev jag helt knäckt, helt utmattad och trött liksom, även fast det inte hade kommit så många gäster än. Vet inte vad det berodde på. Kanske på solen?
I alla fall så var restaurangen smockad idag, 62 styckna hade vi. Och det kändes, det var springande hit och dit och dom skickade iväg mig att göra en massa olika kaffe. Men ja, va fan, inte visste jag hur man gjorde det. Eftersom jag aldrig har behövt göra det någon gång på de här två månaderna...
I alla fall, så var jag jättetrött på jobbet och dessutom har jag fått nageltrång, mysigt va?

Så nu hade jag faktiskt tänkt ta och gå och lägga mig, och kanske kolla på något Scrubs, så imorgon vaknar jag väl tidigare och kan blogga lite mer:)

Ja och ang. toaletten, haha, jag vette fan om man vågar använda den, tjejen jag bor med höll på att fixa och så, sen gick hon ut för att köpa något, så då trodde jag: kanske har det blivit liiiite bättre nu i alla fall?
Så jag öppnade toalocket ( VILKET VAR ETT STORT MISSTAG!!) fick genast kvällningar när jag såg att upp till sitsen var toaletten fyld med vatten och vattnet var BRUNT/SVART med massa klumpar..... AGH! "kan ha varit klumpar från toa-pappret" Men ändå, äckligt äckligt ÄCKLIGT.
Funderade faktiskt på att ta en bild och lägga upp, haha, men nej jag vill undvara er den synen. BLÄ.
Men nu verkar hon ha fixat det? Men ändå, hon har hällit i en massa klorin?! Badrummet luktar som ett badhus..

Nej, sängen gäller för mig nu! Tidigt va?;)
Godnatt och sov gott allihopa!

Kommentera

Publiceras ej