Torsdag

1kommentarer

Hej allihopa!
Idag vaknade jag pigg och utvilad, för första gången här tror jag?
I alla fall så mår jag toppen idag.
Sitter nu och äter lite frukost, perikosjuice, persikoyoghurt, och en macka, som ni märker så gillar jag persika! Haha, har även Persikor i kylen, kanske ska ta en sen?! haha. sen måste jag börja göra iodrning mig för jobbet.
Dvs stryka skjortorna, även fast skjortan hinner bli skrynklig innan den ska användas, packa väskan och sånt måste jag också göra..

Vad ska ni göra idag?

Förresten, det har/ska börja en ny kille i nya restaurangen, och det verkar som att han kanske ska bo med oss senare, eller så.. Men det vill inte vi, haha! eftersom någon måste ju dela rum då, och eftersom vi alla har olika sovvanor och sånt, så blir det ett problem...
Men men, let's wait and see...

1 kommentarer

Anonym

19 Jun 2008 17:46

idag ska jag ta det lungt & ladda batterierna inför morgondagen :)

Kommentera

Publiceras ej