Söndag

1kommentarer


Hejsan allihopa!
Nu ska jag snart åka opch jobba.. igen. 
Dagarna känns lika dana hela tiden, och tiden går otroligt snabbt eftersom det är bara jobba,sova,jobba, sova och ja, ni fattar. Men det är roliga människor på jobbet, så tiden på jobbet går också fort..:)
Igår så förklarade jag för Zhoe att i sverige behöver man inte gifta sig, bara för att man har valt att skaffa barn, men att man ändå kan bo ihop som en familj, fast utan att vara gift.. Haha, men det verkade inte gå hela vägen fram.. haha, han fattade liksom inte varför? Man måste ju gifta sig ifall man har barn... ehm.
Ja, det är nog så i kina, och det är samma här på Cypern..
Men ja, i västvärlden är det inte så.. hehe

Som sagt tiden går otroligt fort, nu är det bara idag, måndag och tisdag, sen så har jag ledigt en dag igen.. Det känns skönt, den här onsdagen ska jag i alla fall försöka göra något..
Kanske gå och hämta ut mitt visa kort, jag hade tänkt göra det imorron, men då har jag inte ju inte fått min check. Så tänkte jag att jag kanske kunde göra det på tisdag, men då tänkte jag att nej. Jag orkar inte..
För då kommer jag vara tvungen att gå den vägen två ggr, eftersom jag kliver på bussen där borta också.. jobbigt!

Men men, nu ska jag sminka mig och byta om till min.. Uniform?! haha, i alla fall den där tshirten..
Hoppas ni får en bra söndag!

1 kommentarer

Alexandra

01 Jun 2008 20:18

hoppas du också haft en bra söndag =)

Kommentera

Publiceras ej