Onsdag

0kommentarer

Hallå..
Sorry att jag inte har uppdaterat så ofta, men det har varit rätt mycket nu på sistone.
Igår öppnade den nya restaurangen, Secret Garden, black rock grill... 
Jobbigt att vi måste fixa borden och sånt där, alltså vi flyttar borden 2ggr per dag, eftersom det egentligen inte är en restaurang, haha, eller jo, men på dagarna tillhör det SPA:t så dom använder det.
Och ja, det blir mycket jobb...
Men igår var det faktiskt inte så många gäster på Asian corner, så det var ju skönt, fast ändå inte.. Man blir ju så slö då..

Idag har jag varit och shoppat, köpte ett par shorts, en jättefin tröja, en vit skjorta, så jag har en till, sockar och sånt. Och mat dessutom.. haha
Ska lägga in en bild på min snygga tröja sen, även om jag brukar vara seg på bilder.. haha, men ja dom kommer ju upp förr eller senare. Eller hur?!

Jag funderar om jag orkar gå ut till poolen, eller om jag ska lägga mig och kolla på tv eller så.
haha, fast iofs om jag går ut och lägger mig vid poolen kommer jag att somna, men blir brun på samma gång.
Så poolen får det nog bli, haha!

Kommentera

Publiceras ej