Måndag

0kommentarer

Shit.. Jag vaknade upp för kanske en halvtimme sen...
Jag var verklingen trött, dessutom hade jag mysko drömmar om maten vi serverar på restaurangen, Peking Duck till exempel, haha.
En sak är det på jobbet, det är mycket av den då, men när dom börjar attackera mina drömmar.. Nej, då blir det för mycket!
Kanske börjar bli utbränd? haha

I alla fall, jag sa ju att jag kanske skulle på stranden idag, sen när jag låg och sov så fick jag ett meddeland av "litle guy" haha, det är så roligt att säga det. Men taskigt!:(
Här så ligger vi ju som sagt en timme före svensk tid, även fast jag inte orkat ändra det på bloggen.
Men anyway, kvart över tolv fick jag ett sms, vi kommer att vara på stranden runt ett, kom?!
Och jag vaknade ju som sagt halv ett, och det tar typ aslång tid att gå till standen.
Men jag ska nog gå i alla fall, även fast jag inte har någon aning vart dom är.. Haha..
Och trots att en på jobbet sa till mig, gå aldrig ensam. För han hade drömt att jag blivit mördad eller något sånt. haha

Och banken, hm ja dom stänger ju snart, så jag får väl ta och gå den långa sträckan imorgon då till banken..

Kommentera

Publiceras ej