Kalinicha!

0kommentarer

Halloj!
Ikväll var det som vanligt på jobbet, alltså full drag hela tiden...
Ojojoj, vad vissa gäster ska vara gnälliga.. Visst, jag hade råkat göra fel och servera ett bord varmrätten före dom, men ändå. Vi har en kock och dom alla beställer ca 10 olika maträtter, vad förväntar dom sig

Haha, ibland så frågar vi oss själva varför vissa är så otrevliga och fisförnäma, då kommer vi alltid fram, Ja, dom är rika så dom kan bete sig hur svinigt dom vill...
För om ni inte har förstått det redan så jobbar jag på en resort där det bara bor rika personer, att bo där en vecka kostar över en normal svensk månadslön...
Och på två personer äter dom kanske för 200 (maten) plus att dom vill dicka något fint årgångsvin eller så..
Och dom lämnar riktigt bra med dricks. haha.. så det är ju bra..
Kort och gott sagt, (överhuvud taget i frågan och rik och icke rik) Vi är de rikas slavar....

Haha.
Ja, förresten, chefen kom ju så klart in och skällde idag, surprise surprise.. Haha, ojojoj, är det verkligen bra att jobba som restaurang chef när man inte kan hantera stress och bara får panik och skäller något ofattbart på grekiska?
haha.. Malakia! ;)

Nej, nu ska jag ta och försöka sova, så att jag kan komma upp tidigare imorgon, då hinner jag ut och sola vid polen..

Sitter och lyssnar på vår underbara låt, ni som inte lyssnat på den. Lyssna! LOVELY!
I'm so alone without you!
"You belong to me"

Godnatt och sov gott allihopa!
 




Kommentera

Publiceras ej