hello

0kommentarer

Hej..

Idag vaknade jag vid elva, och på en gång gick jag och mötte upp mina arbetskompisar Zoe och Simon, för en fika.
Vi satt på Debenhams och fikade, sedan gick vi till Bar Street, en hel gata full med en massa barer och caféer, vi valde ett café som hett Pinguinos. Haha, där satt vi några timmar och drack drinkar och öl och snackade bullshit. haha
Riktigt trevligt faktiskt.

Sedan var det tänkt att jag skulle följa med dom hem (dom bor på aphrodite hills) och vi skulle gå till en utav restaurangerna och käka. Men Simon hade sin bil på lagning, det var tänkt att han bara var tvungen att byta olja, så vi tog en taxi till verkstaden, men det visade sig att det var flera saker som behövdes bytas så bilen skulle inte bli färdig förren på fredag..
Så vi tog en taxi igen,och dom släppte av mig nära ett supermarket, och nära mitt hem. Sedan fortsatte dom hemmåt.
Sen efter det har jag inte gjort så mycket..

Och nu sitter jag här..:)

(bilder från dagen kommer senare)

Vad tycker ni förresten om min nya header?:P

Kommentera

Publiceras ej