Hej

0kommentarer

Hej allihopa!
Jag är verkligen ledsen, men det blir inte så många inlägg när jag jobbar...
Jag får försöka ta mig i kragen och kliva upp tidigare på mornarna så att jag hinner blogga, vad sägs om det?

Idag hade vi 40 gäster, vilket faktiskt var rätt bra. Eftersom det inte var stressigt, eller panik och vi var ändå bara tre personer som jobbade.Visst, det är rätt jobbigt att springa runt i 30 graders värme och servera mat hit och dit.
Men det är ju bara några timmar det är fullt upp, dessutom är det bättre med fullt upp än typ inga gäster alls, för då blir jag bara så trött..
Dessutom nu, när det blir så mycket på en gång, så gör jag det jag ska göra, tänker inte på något annat utan all fokus på maten och en timma känns som 5 minuter, så dagarna har börjat gå otroligt fort!

Kommentera

Publiceras ej