Nej, dags för Becca att sova.

1kommentarer

Jepp, så ska man upp om ca 5 timmar. haha, men ja, jag är ju inte direkt trött.
Så då är det ju  onödigt att gå och lägga sig för tidigt, eller hur?!
Ser verkligen fram emot imorgon, och kameran ska jag ha med mig! Så jag lovar bilder:)
Hoppas bara batterierna håller, det är dålig batterier jag har, som laddas ut på en gång,även fast dom är ladningsbara, så tar det typ evighet att ladda upp dom igen, men ska göra det nu under natten..


Haha, en rolig sak jag har att berätta.. Fast egentligen inte rolig, kanske bara ego...?
I alla fall, alla verkar ju tycka att jag är fin/söt/ vacker whatever..
Och nu ska ni inte tro att det är bara killar som säger det heller, även fast det är mest killar på jobbet överlag, så...
Men i alla fall, igår tror jag det var, då hamnade jag i hissen med en tjej som jobbar som kock dagtid, så frågade hon vad mitt namn var, och vart jag kom ifrån.
-Sweden, svarade jag.
-Oooooh, Sweden? sa hon.
-hm, yes?
-You have a very nice face.. sa hon och log:)
Haha, thank you?!
Ja, men vadå, visst är det roligt att höra.. Det är ju inte precis som att folk går runt och säger det hela tiden om man jobbar i sverige eller hur?
Sen en utav cheferna för en annan restaurang, frågar alltid mig hur det är med mig, jag har inte sett dig idag, osv osv.
Sen idag så sa han, you become more beatiful for every day you stay here in Cyprus..
Sen var det en kille som jag "jobbar" med, han jobbar numera i Secret Garden, men han var där också och sa:
I was just gonna say the same, more and more beautiful. Now you are like glowing!
Glowing?! haha. ok.
Och tro inte att dom vill något mer, om jag säger så, för båda är ju gifta och har barn. haha..

Men det är faktiskt roligt att höra:)
Man ska säga vad man tycker och tänker!

Saken är den att anledningen att jag är "vacker" haha, är att jag nästan jämt för det mesta är glad, rolig och snäll? haha, och insidan speglas utåt. Visst kan det vara så?

En annan sak jag har upptäckt, på mitt jobb där måste jag alltid le mot gästerna, vilket inte är något besvär för mig, eftersom jag alltid ler. haha.
I alla fall, då kan dom sitta där och se hur sura ut som helst, sen varje gång man ler mot någon, skiner dom upp och ler tillbaka. Det är faktiskt riktigt roligt att se, och det funkar inte bara på gästerna.. Det funkar på alla!
Jag lovar!
Nästa gång du går förbi någon, som inte ser allt för glad ut, le :D

Vi hade förresten svenska gäster på restaurangen idag, två tjejer, men ja hur början man prata på svenska med folk som tror att man pratar bara engelska?
Så jag lät bli. Haha..

Vi har även några kattungar på restaurangen, eller nej inte på restaurangen, men dom kikar förbi då och då, letar efter mat. Sen var det en riktigt trevlig dam som var och åt på restaurangen, jag ville klappa kattungen men han var för skraj, och det såg hon och sa att det var typ mat där på golvet, mata honom med det. Men han ville inte ha det.
Efteråt "viskade" hon till mig att hon hade matat katterna med lite räkor, haha. Riktigt riktigt trevligt folk.
Det är alltid roligt. :)

Neej, nu måste jag sova så att jag kommer upp imorgon, kommer säkert vara som en zombie, men eftersom jag inte vet riktigt när vi ska åka, och jag måste packa väskan och sånt. Kliver jag hellre upp tidigt, än att sova länge för att sedan bara ha någon minut på mig att fixa..

Så godnatt allesammans.

1 kommentarer

Linda

02 Jul 2008 02:00

Skönt att höra! Min har varit underbar med vänner & tagit det lugnt :)

Kommentera

Publiceras ej