Hej!

0kommentarer

Ja, kvällen var faktiskt rätt så bra.
Inte allt för mycket stress;)

Imorgon har vi ledigt, känns UNDERBART bra.. Våra planer är Aqua Park, eller Wather Park, whatever...
I alla fall, här i Kato Pafos.. Vi var till en början ett stort gäng som skulle gå, men nu har en massa hoppat av, så vi kommer att bli ca 6 styckna, jag, zoe, vaijk hans rumskompis (som tur nog är en tjej, så jag slipper vara ensam tjej. haha) och den nya killen från Polen, Severin som "skulle ha bott med oss".
Aja, den sistnämnda killen, han är speciell, inte speciell på ett bra sätt. Idag så stod han och skrek på tjejerna som diskade, trots att dom inte förstår engelska stod han och skrek och svor mot dom, för något fel han hade gjort!!
Jag vet inte riktigt vad jag tycker riktigt om honom än, men whatever han kan väl få ligga och vakta våra saker? haha!

Jag måste kliva upp vid 8 någon gång imorgon bitti tror jag.. hm, hon jag bor med ska ändå skjutsa oss, även fast hon inte ska med.Så det är ju snällt.:)
Men entrén är väääääldigt dyrt... 28 euro.. så hoppas att det är värt det...
Sen frågade de om jag ville följa med till Limasol? hur det nu stavas och dricka lite, ta det lugnt nån öl eller middag, på 4 season hotel!! Eeeeh.. hm, så rik är jag ju inte?!

Kommentera

Publiceras ej