Mina tankar/känslor just nu

0kommentarer


Jag vet att jag sa att jag skulle "ta en paus" men nu när jag ändå sitter vid datorn kan jag ju passa på att skriva lite om mina tankar hitentills om Örnsköldsvik och Sverige.

Efter 7 månader och 10 långa dagar satte jag min fot i Sverige igen, både på gott och ont.
Visst är det underbart att träffa mina underbara vänner igen, och hela min familj, mina småbröder hade jag ju till exempel inte haft någon kontakt med överhuvud taget under tiden jag var på Cypern. Och det är lite ledsamt att det kommer bli längre tid innan jag får ha kontakt med dom igen nu när jag åker tillbaka i januari. Jag vet inte hur dom lyckas, men man blir alltid glad av dom, och dom har så mycket energi så tog man deras energi kunde man nog driva hela Örnsköldsvik med den. :)

Ett stort minus är ju snön och det IS kalla vädret som gjorde mig sjuk på en gång jag klev ut ur Arlanda flygplats, men efter några dagar med Kan Jang så löste det sig.

Julen var som vanligt, syster och hennes pojkvän kom och åt, nästan direkt efter middagen blev det julklapps utdelning (pga otåliga pojkar)
Fick många fina klappar som jag är mycket nöjd över.
Men jag börjar nog bli gammal för jag tycker att ge bort är nästan roligare att få. ;)

Nu när jag har varit här i Övik ett tag kommer jag ihåg vad som gjorde mig deprimerad, ledsen, det som fick mig att lämna Sverige helt enkelt. Jag ville ha förändring, ett nytt liv, jag ville växa som person och det har jag lyckats med.

Kommentera

Publiceras ej