Sorry

0kommentarer

Sorry för dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte orkat bloggat.
Ibland känner man inte för att göra dët, så då gör jag inte det.. :P

Igår i alla fall var jag och shoppade klart alla julklappar, var i hamnen och hittade MYCKET fina grejjer, jag ville typ köpa allt... ÅT MIG.

Sen vid 21,30 slocknade jag, för att sedan vakna upp vid tolv, 40 minuter senare låg jag och sussade igen.. Vaknade upp vid 11 imorse. Ca 13 timmars sömn, typ, jag orkar inte räkna:P
Men skönt är det, nu är jag trött igen, men ska försöka komma iväg på Yogalates 19,30.

Vad har jag mer gjort... hmm..?

Jovisst ja, jag har ju färgat håret blond/guld typ.:D
det blev faktiskt riktigt fint, fast ja, jag funderar på om jag ska färga det en gång till ikväll..
Blev kanske lite ojämt. men det är lungt:D

Kommentera

Publiceras ej