Halloj

0kommentarer


Två dagar kvar av 2008.. Eller snarare 1 ½ dag va?

Det känns skönt att få lämna året bakom sig, även om det för det mesta har varit ett bra år.
Men det är knappt jag kan vänta till år 2009 så många sjukt roliga saker kommer ju att hända då!!
Vad som exakt händer kan jag inte precis tala om, men roligt kommer det att bli! :)


Det jobbigaste under år 2008:
Det som måste ha varit jobbigaste av allt, måste ha varit när det var min morfars begravning den 18de januari.
Min första begravning någonsin, och tro mig det var ju inte precis lätt!


Det roligaste under år 2008:
Det måste ju vara att jag träffat J... who can deny that?;)

Det bästa jag gjort under år 2008:
Det bästa jag gjort under hela mitt liv var att ta mig i kragen och flyttat till cypern!

Kommentera

Publiceras ej