God natt

1kommentarer

Nej nu säger jag godnatt.
Imorron blir nog en lite stressig dag, eftersom alla julklappar måste handlas.
Jag måste också handla mat eftersom hela kylskåpet är tomt nu, dessutom måste jag koll upp hur jag tar mig ifrån Stockholm den 17 de.
Dessutom hoppas jag att det finns någon hårsalong som har tid för mig, då blir det färgning. Undra hur det ser ut, hoppas det blir bra:)
Blir det av lägger jag upp bilder, det kan jag garantera!

Sen undrar jag igen, eftersom jag inte fick några råd förra gången, vad vill ni läsare läsa i en blogg? Vad vill ni se? Höra?
Videoblogg? Skvaller? Tell me.

Seså, skriv nu en kommentar, ge mig ideér att bolla med.

Godnatt och sov så gott!

1 kommentarer

Anonym

04 Dec 2008 16:31

men gör en sex blogg miffobeckiz!!

Kommentera

Publiceras ej