You make me somebody

0kommentarer

Snokade lite i älsklings dator, hittade en massa gamla kort på mig:


Det första och sista kortet kommer från 2006,det första kortet är i februari kanske, kortet längst ner kommer från sommaren 2006.Sen det i mitten är från hösten 2005.
Haha, jag förstår varför jag har får höra från familjen "Lill Becca" haha, jag ser verkligen sockersöt ut på alla bilderna, den lilla "oskyldiga" flickan.. Ibland önskar jag att jag ska se ut att vara så gammal som jag faktiskt är, inte så roligt att folk tror att jag är 12-13 år. Eller när jag jobbar inom hemtjänsten och är ute och kör och vårdtagarna frågar om jag jag har MAMMA med mig! Eller om jag verkligen får köra alldeles själv!?
Haha, ja jag får väl vara nöjd, för sen när jag är runt 40 så ser alla jämngamla ut som typ 60 och jag, inte en dag över 25! :)

image19

image20

image21



Kommentera

Publiceras ej