Trötter

0kommentarer

Idag har jag varit på stan, igen. Köpte en vägg addapter? Ja, en som växlar från utländska uttag, till ett vanligt svenskt, för att passa svenska el apparater.

Så här ser den ut i alla fall, kanske ni förstår lite bättre då. :)
image23

Köpte också en batteriladdare, så jag kan ladda batterierna till min kamera, för jag lovar. Jag kommer att bomba alla inklusive den här bloggen med en massa biler. Så att alla som läser min blogg kommer att tro att dom vore på Cypern med mig:)

Sen köpte jag också lite trosor, haha jag tror inte att dom har det där nere. Haha jodå, men det känns ändå tryggare att ha med sig allt man behöver och så. Speciellt eftersom man är så van med Sverige, så tror man att det skiljer jättemycket med andra länder.

Jag känner mig hur trött och mör i kroppen som helst, känns som att jag börjar bli sjuk eller något, usch, för ett tag sen hade jag jätteont i huvudet också, men den som uppfann Alvedon var ett geni. Alvedon hjälper mot allt!

Imorgon blir det utgång! Det blir roligt, ska ut med sara:) Det är sista gången jag går ut nu här i Övik på 8 månader, det känns riktigt sjukt! Åååh, fatta hur många jag kommer sakna!
Buhäää! Jag vill packa med mig Mamma och Älsklingen, jag vet inte hur jag ska klara mig utan dom...

Kommentera

Publiceras ej