Solen skiner!

1kommentarer

Hallå hallå.
Idag har jag varit på stan, köpte en assnygg bikini, varje år vill jag ha en ny bikini och den här slår allt. Så snygg var den, hade skickat efter en snygg bikini från Ellos också tror jag det var, och trosorna kom i februari men överdelen kom inte förren nu i april och då visade det sig att överdelen inte passade alls, så den var jag tvungen att skicka tillbaka men det var ju för sent för trosorna. Så jag försökta hitta något som matchade, och den har bikinin matchade faktiskt men jag köpte även med trosorna som följde med till.
Jag kommer vara så jävla snygg när jag är nere i Cypern och har solbränna och den där bikinin :)
Lägger upp en bild på den vid senare tillfälle.

Köpte även en Bh så nu kan jag ha tub-toppar:) Det underlättar faktiskt mycket, har alltid velat ha tuptoppar eller klänningar men trodde inte att det fanns bh:ar i min storlek. Så jag blev glad, hängde även undan en vit basic bh som jag hade tänkt ha under skjortan när jag serverar. Men den hade jag inte råd med förren nästa helg.
Det jag köpte idag gick på över tusenlappen, är helt pank nu. Sen har jag en massa grejer förutom den vita bhn jag måste betala nästa lön så jag kommer ju bli pank efter det igen. Suck.

Vi for även och hämtade ut ett paket som jag och syrran hade beställt, det var tre tunikor och ett snyggt grönt-army linne:)
Jag ÄLSKAR sommar och sommarkläder :D

1 kommentarer

Therese

19 Apr 2008 16:14

Ja, och det är helt underbart när man äntligen kan börja använda alla sommarkläderna också :D

Kommentera

Publiceras ej