Pust!

0kommentarer

Nu har jag packat rätt så mycket faktiskt, men mendans jag packar kommer jag på, det där och det där vill jag ha med mig... Och mer och mer börjar jag tvivla på att det ska få plats.
Fick lov att bära ner väskan till vågen, ja fråga mig inte varför jag inte tog upp vågen i ställetn. Men i alla fall, väskan kändes som att väge ett ton typ, men till min förvåning så vägde den bara 15,6 kg. Alltså har jag bara packat drygt 10 kg och får packa lika mycket till i den, så det kändes ju skönt, men sen kom jag på... Hur fan blir det då i januari när jag ska hem? Jag har säkert köpt rätt mycket då redan, plus all spril och sånt. HAHA.
Stackars älsklingen, han kommer att få ta med en massa saker från mig när han kommer ner och hälsar på... men vissa kläder kommer jag säkert inte ens att använda.. haha, sen måste jag packa ner en massa skor också, och mitt smink och shampoo,balsom och duschcreme, ansikts produkter, tandborste. Måste tänka extra noga att man inte tar med något flytande in i handbagaget... JOBBIGT!

image39


Så här er i alla fall min väska ut nu, och det är som sagt bara kläder,som jag har vacuum förpackat ;)

Får det plats med annat, tro? 

Kommentera

Publiceras ej