Orolig

0kommentarer

Jag har ont i magen!
Kanske beror det på oroligheter inför resan som sker om 14 dagar, men det känns lite lugnare eftersom min syster kanske kommer ner i fall det går bra för "cypern-gubben". Så då är jag där i två månader själv sen kommer hon.
Eller så kanske det beror på all mat jag åt igår och all tårta jag har ätit idag, och förutom tårtorna har jag faktiskt bara ätit frukost.

Jag har en massa saker jag måste fixa den här veckan, måste först och främst skriva ut min E-ticket, sedan måste jag prata med försäkringskassan och skatteverket. Så även om jag nu är ledig så blir det fullt upp hela veckan.


Ojojoj snart åker jag! Jag fattar det inte, jag har skjutit upp mina känslor inför resan hela tiden tills nu...
Men det är väl alltid så, att man är orolig och nervös på vägen ner dit, sedan när jag kommer ner dit kommer det säkert vara helt underbart!
Men jag vill inte ta bussen ner dit själv!
Här sitter jag och ojar mig själv inför en resa som kanske kommer att bli mitt livs största upplevelse, vad är det för fel på mig? haha

Mina tankar går även till min underbara vän. Ibland är livet svårt och orättvist, men jag vet allt du klarar det och att du är stark!

Kommentera

Publiceras ej