Ny dag, nya tankar.

0kommentarer

Hej.
Idag har jag varit seg på att uppdatera.
Vaknade vid tio, sedan städade jag rummet lite grann, eller ja, kastade kläderna som skulle kastas, och sorterade klart kläderna som skulle skänkas bort. Nu ser det inte lika hemskt ut hemma hos mig längre:)

Sedan åkte jag och hälsade på Sara, var där rätt länge faktiskt, kommer ju inte att träffa Melvin och Casper på länge, så dom kommer att vara jättestora, mer än 1&2 år när jag kommer tillbaka från Cypern. Kommer kanske inte att känna igen dom. haha
Ska nog hälsa på dom en gång till innan jag åker, dom är ju så söt!

Sen efter det åkte jag till fredrik, har försökt ansluta mig till hans trådlösa internet, men det gick inte så bra så fick ta en kabel i stället.
Och det är alltså hos fredrik jag befinner mig just nu.:)

Fick ett telefon samtal av min vise storebror, som "grattade" mig till jobbet på Cypern och sa att jag gjorde helt rätt som åker. Jag sa att det var jävligt nervöst. Och då sa han dom här kloka orden, som faktiskt stämmer:
Det är alltid nervöst i början, vad man än gör, allt nytt gör en nervös, om man nu får ett nytt jobb kanske här i Övik så är det ändå alltid nervöst tills man kommer in i det hela.

Det gav mig faktiskt lite nya krafter, och kände lite mer att det skulle bli roligt, än mina förra känslor som var, VARFÖR GÖR JAG DET HÄR EGENTLIGEN?
Men som sagt, när jag väl kommer in i det hela, lär känna folket så lär det ju gå som på en dans?
Alltså, det lär ju vara precis som hemma, man jobbar åker hem, har sin fritid. Fast ändå inte som hemma, älskligen och familjen kommer ju inte att vara där.
Måste boka buss biljetten till Arlanda imorgon eller på fredag, påminn mig! haha

Mamma sa idag att det kommer att bli tomt utan mig när jag inte ska vara hemma på 8 månader, gulligt sagt tycker jag. För min mamma är absolut världen bästa mamma, jag kommer att sakna henne också. Jag är en morsgris! haha, nej men seriöst. Min mamma är bäst!

Kommentera

Publiceras ej