Middagen gick bra.

0kommentarer

Haha, ja tro det eller ej, men det var helt okej, ganska mysigt faktiskt och inte så mycket pinsamheter som jag hade förväntat mig. Ja, jag kanske är lite barnslig för jag "skäms" lite för min familj och så nu när jag är hm vuxen, haha men jag vet ju vad de har för humor (precis som min, fast min kanske är snäppet värre) Men jag tror att man alltid kommer att "skämmas" för sina föräldrar. Alltså inte på något dåligt vis alltså, bara för att dom vågar vara sig själv typ.

God mat var det i alla fall, det blev en tre rätters :) Till förrätt fick vi någon toast med skagen och lax, mums! Helt otroligt men jag tyckte verkligen om det. Jag som hatar lax och allt som heter fisk.
Sedan till varmrätt fick vi grekisk pyttipanna; alltså klyftpotatis, fläskfilé, paprika och fetaost. Mmm:)
Efterrätten fixade jag,fredrik och småbröderna, det blev maräng svisch med glass = FettBOMB.
Sedan fick vi en massa chips och popcorn.
Så nu har väl lagt på sig sisådär 1-2 kg bara på en kväll, usch, jag som försökt gå ned i vikt ända sen januari och har inte gått ned ett gramm. Det har snarare blivit motsatt effekt, och hur snygg känner man sig då?
Nu när jag åker ska jag verkligen försöka gå ner i vikt, inget godisätande eller nåt åt det hållet, bara vanlig fettsnål mat, som sallader. Sen ska jag äta tonvis med frukt.

Någon som provat att gå ner i vikt och faktiskt lyckats?
Jag vill gå ner ca 10 kg. Så alla tips och råd är välkommna.

Nej, nu väntar en Irish Coffé på mig! ;)

Kommentera

Publiceras ej