Middag, Cheescake, Sanningens ögonblick.

0kommentarer

Idag har jag bjudit älsklingen på middag, jag hade marinerat kött (som jag hade marinerat i honung som vanligt) som jag sedan stekte, till det pommes strips. Hade även gjort sallad med fetaost och tzatsiki, jag älskar tzatiski, haha!
Underbart gott var det i alla fall. :)

Jag hade också gjort en cheescake, hade hackat i lite Marianne, det var också gott, testa det!
Men har nästan hela kakan kvar, men ja, vi har nog hunnit äta upp den innan kvällen är slut.

Tittar nu också på Sanningens Ögonblick, på kanal5, det är faktiskt riktigt roligt att titta på. Jag skulle nog inte palla att sitta där och svara ärligt på alla frågor som kan komma upp mellan himmel och jord. Men iofs, för en halv miljon så kanske det vore värt det? hm.

Kommentera

Publiceras ej