Jag måste börja packa snart!

0kommentarer

Alltså, om precis en vecka sitter jag på bussen på väg ner till Arlanda vid den här tiden. Och jag har inte ens börjat packa än! Jag ska vara borta i 8 månader, och jag har inte packat! Jag får panik snart......
Kan jag packa med fredrik kanske? och liksom resten av mitt liv här ifrån?
Jag fattar det fortfarande inte, att jag ska åka alltså..
Just nu känns 8 månader som en livstid, det känns hemskt, men väl där nere hoppas jag att det är bra, dessutom så går ju 8 månader fort, som jag försöker intyga mig.. Jag vet inte ens vad jag gjorde för 8 månader sen, men i alla fall julafton känns som att det vore igår men det var mer än 4 månader sen. Så, nog går det fort?


Nej, nu ska jag och älskling se på Pippi på de sju haven. Haha, barnsligt jag vet, men det måste man vara ibland också. Dessutom måste jag packa!

Kommentera

Publiceras ej