Har kommit igång..

0kommentarer

Nu känns det som att jag kommit igång på riktigt med packningen, det är ju som sagt inte lång tid kvar innan jag åker. Har försökt förytränga att jag ska åka, men nu kanske mitt undermedvetna kommit ikapp mig. Haha
Jag är nervös som fan, men ja som min bror sa, om man inte är nervös så är det ingen utmaning. Och det kanske stämmer.
Troligtvis kommer jag om kanske ca 6 veckor från nu, skriva att jag trivs hur bra som helst och allt är bara bra, ja men som sagt, nu är jag bara nervös. 32 veckor ska jag vara där, shit alltså.

image37

Så här är alltså vädret nu, 18 grader varmt, solen har gått ned, och det är molnigt. Mysigt med 18 grader:)
image38 Och så här ser det ut de kommande dagarna, jag kommer ju dit på måndag, så förhoppningsvis så har det hunnit bli ännu varmare än vad det är på söndagen!

Vad tycker ni förresten om min signatur? Gjorde den alldels nyss, hyffsat nöjd.. Nej, måste ta tag i packningen igen..

Kommentera

Publiceras ej