Black vs Blond

2kommentarer


Jag har ju som sagt köpt en ny dator, men har inte hunnit använda den så mycket än, har en massa filer jag vill föra över först. Tex en massa bilder och musik och så.. Så jag tog en paus från städandet och började kolla igenom bilderna.
Och nu är det så här, att när jag är mörk(svart)hårig, då vill jag alltid vara blond och ja vise versa. Jag har varit mörkhårig sen hösten 06 tills bara för någon månad sen då jag gjorde blonda slingor. Sen nu när jag såg kortet när jag var mörkhårig så saknar jag färgen faktiskt lite. Haha. Men ska absolut inte färga det eller något förren jag flyttar tilbaka till sverige nästa år.

Men tänkte i alla fall visa. Vilken hårfärg tycker du jag passar bäst i?
Bilderna är väl under all kritik, men man ser ju i alla fall på ett ungefär.

image10

2 kommentarer

fredda

22 Apr 2008 13:57

tycker du är så oehört söt i båda färgerna, så färgen spelar ingen roll :)

SASIE

07 Mar 2009 20:27

Du passade jätte bra i båda två =)

Kommentera

Publiceras ej